filozoikinafpliou.gr
ΦΙΛΟΖΩΙΚΑ ΝΕΑ

Είμαι πολύ χαρούμενη όταν βρίσκομαι στα σχολειά μας.

Είμαι πολύ χαρούμενη όταν βρίσκομαι στα σχολειά μας.

Τα σημερινά μηνύματα που έδωσαν τα παιδιά μέσα από την θεατρική παράσταση με συγκίνησαν ιδιαίτερα…

Η ελπίδα μου για την σωστή διαχείριση των αδέσποτων είναι τα παιδιά

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πενταμελη επιτροπή και στους εξαιρετικούς δασκάλους του σχολείου Αγ Αδριανού .-

Related posts

Γιατί να στειρώσω το ζώο μου;

admin

Δήλωση εύρεσης ζώου συντροφιάς

admin

Σοβαρή καταγγελία για κακοποίηση σκύλου στην Αμαλιάδα – Τον ακολούθησε μέχρι να συλληφθεί

admin

Leave a Comment