filozoikinafpliou.gr
ΦΙΛΟΖΩΙΚΑ ΝΕΑ

Είμαι πολύ χαρούμενη όταν βρίσκομαι στα σχολειά μας.

Είμαι πολύ χαρούμενη όταν βρίσκομαι στα σχολειά μας.

Τα σημερινά μηνύματα που έδωσαν τα παιδιά μέσα από την θεατρική παράσταση με συγκίνησαν ιδιαίτερα…

Η ελπίδα μου για την σωστή διαχείριση των αδέσποτων είναι τα παιδιά

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πενταμελη επιτροπή και στους εξαιρετικούς δασκάλους του σχολείου Αγ Αδριανού .-

Related posts

ΚΕΔΕ: Αίτημα χρηματοδότησης για τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων

admin

Πάνω από 323.303 καταγεγραμμένα αδέσποτα ζώα συντροφιάς σ΄ όλη τη χώρα

admin

Σήμερα γιορτάζουμε τον πιο πιστό μας φίλο!

admin

Leave a Comment